menu

niedziela, 31 sierpnia 2014

✎ 9 miesięcy



Po raz to enty napiszę - ALE TEN CZAS LECI! 
Sama nie wiem kiedy zleciała mi ciąża, a tu już Kamilek w piątek skończył 9 miesięcy! Piękne 9+9. Zanim się obejrzymy - będzie roczek... Ba! Zaraz pójdzie do szkoły! :-D

Co nowego u Kamyka?
-robi już papapaapa wszystkim tylko nie mamusi -.-
-samodzielnie siada
-wstaje wszędzie, gdzie się da - przy meblach, łóżkach, ścianach, drzwiach, przy oknie balkonowym... normalnie jakby miał klejące łapki i wszędzie się podciągnie. Dobrze, że nóżki nie są takie sprytne, bo byłby z niego Spiderman
-spada już na pupcie więc nie muszę za nim już tyle gonić, gdy tylko gdzieś wstanie
-potrafi utrzymać się na nóżkach bez trzymanki przez parę sekund
-nie raczkuje i już raczej nie będzie, zbyt dobrze przemieszcza mu się po mieszkaniu czołgając się niczym w wojsku
-zaczął się przytulać! Nie na długo, ale zawsze to już jakieś postępy :)
-przeszedł pierwszą chorobę - trzydniowa gorączka + jelitówka 
-wyszły dwa pierwsze ząbki - dolne jedynki
-coraz mniej chętnie jada z piersi... nie byłoby w tym dużego problemu, gdyby nie to, że nie chce też pić żadnego mleka z butelki
-pije wodę z niekapka a nawet ze zwykłego kubeczka (najchętniej od dziadka) :)

A co u mamuśki?
Jakbym miała siebie opisać w krótkim zdaniu, to ostatnio byłoby to jedynie - chu**** pani domu (przepraszam za wyrażenie, ale tylko to mi się nasuwa do głowy) Kompletny brak zorganizowania się.


7 komentarzy:

  1. To prawda- czas strasznie szybko leci! Ostatnio szukałam męskich imion, które to by mi pasowały i mój Młody też będzie Kamil ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas leci zdecydowanie za szybko!
    Uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Maluszek juz urósł. Nie do poznania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosia tee nie chciała pić z butelki jak jej dawałam Bebilon czy Enfamil a jak dałam Bebiko to pije już dwa razy dziennie i cyc został tylko na wieczór i rano :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Duzy sliczny chlopczyk i tylko miesiac roznicy z moim synkiem ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj pedzi jak szalony.
    Alee juz duzy jest Kamilek!
    Tyleee nas nie bylo. Ale wracamy i zapraszmy zzyciawyciete.blogspot.com Mama Diana i Angelika ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas za równiutki miesiąc Adrianek skończy 2 latka a ja się pytam kiedy to zleciało?? Dopiero co był taki Malutki czas leci nie ubłaganie....

    OdpowiedzUsuń