menu

poniedziałek, 13 stycznia 2014

✎ Niektórzy mają Fanpage - mam i ja, a co! ;-D






Długo się nad tym zastanawiałam czy jest mi ten fanpage w ogóle potrzebny. Tak do końca nie jestem jeszcze do tego przekonana, ale jednak stwierdziłam, że można spróbować. Jak nie wypali, jak mi się szybko znudzi, albo uznam, że jest mi to kompletnie do niczego niepotrzebne, to zawsze można usunąć. ;-D
Póki co zapraszam serdecznie do klikania 'LUBIĘ TO', będzie mi bardzo miło. :) A warto klikać, bo szykuje dla Was moje pierwsze rozdanie... dość spore rozdanie. ;) I to już za kilka dni. 












11 komentarzy:

  1. Tak, zdjęcie cudne! I klik ode mnie już jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczysz jak Cię to wciągnie. Ślicznie razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jednak każdej kobiecie do twarzy z macierzyństwem :)
    super zmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie zrobić zdjęcie z moją niunią bo chyba jeszcze ani jednego nie mamy :( a z tatuśkiem już ma :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku Kamilek jest cudowny! I Mamusia naturalnie :) Jak tylko dopadnę komputer to polubimy! :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. My już zrobiliśmy klik i będziemy zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubimy, bardzo lubimy :)
    Przepiękne zdjęcie :)
    Całujemy :**

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Widzę, że Kamilek jest starszy od naszego Kubusia dokładnie o tydzień ;) Będzie odwiedzać nowego kolegę częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne zdjecie !!!
    he my na tej samej zasadzie facebooka zalozylismy ;d i jakos sie kreci ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się napatrzeć na to zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń